2011. január 26., szerda

A karácsonyi szünetben...Normafa..


Robi elvitt minket a Normafához...
Két ünnep között,amikor már a sütemények,szaloncukrok és egyéb nyalánkságok olyan szintre emelkedtek a szervezetünkben(főleg a lányokéban,ezen belül is Bogiéban),hogy az kezdett már-már betegessé válni,gondoltuk egy kis testmozgással helyre billenhet az egyensúly...
Hááát...!Történtek meglepetések!
Az első,megbirkózni a farkasordító hideggel,mert valljuk be az volt,röpködtek a mínuszok...


Sokan voltak,parkoló is alig,,
Mi még nem jártunk itt szánkázni,én is csak rétesezni anno,az meg ugye más:)
Engem minden esetre meglepett és megrémisztett hirtelen a dombocska,amin végig lehettt lejteni,mert igen-igen be tud gyorsulni az a szánkó..
A lányok eleinte élvezték a dolgot,bár Bogi nehezen vette a vissza felé vezető utat,mármint dombra fel,talán a sok szaloncukor lehetett az oka...?!Ki tudja?
Én nem annyira!Egyszer ugyan lemerészkedtem,de a "két gyerek" alatt (én és Robi) eltörött a szánkó...
Mivel megijedtem a gyorsaságtól,ki akartam tenni a lábam,az meg a szánkó alá szorult...
Na mindegy,túléltük...!
És így utólag még élveztük is!
Bár én sokkal jobban kedveltem utána a sétát és játszóterezést a havas erdőben a két kis manóval és Robival...








Mit érdekelt,hogy sajog a lábam,olyan meghitt volt és végre mosolyogtunk mi hárman...négyen...
Jövő Karácsonykor arra nem biztos,hogy emlékezni fognak,hogy mit is kaptak a csomagukban,de erre a napra mindig emlékeznek majd...!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése