2011. október 23., vasárnap

Micimackó torta...


Timcsi kilencedik szülinapjára készült...
Eredetileg Törpillát szerettünk volna,de mivel nem kaptunk fehér pillecukrot,rögtönöznünk kellett valamit,így lett Micimackó.Szerintem aranyos lett,és szerettük...

A teljes receptet nem írom le,mert ugyanaz,mint pl. a Csingiling torta.Piskótalap,egy kakaós,egy sima,csoki,illetve vanília krém,a teteje pedig marcipánt helyettesítő pillecukor,azaz fondant.
Az egész úgy kezdődik,hogy rajzoltam egy micimackót sablonnak,majd piskótalapot sütöttem,és sablon szerint kivágtam.



Majd pillecukrot olvasztottam...



Összegyúrtam porcukorral,kinyújtottam,kivágtam sablon szerint,...


Ételfestékkel kifestettem...



Orra,szeme,kontúrok olvasztott csoki...


Lapokat megkentem,összeállítottam...



 És csodaszép macink született...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése