2010. szeptember 16., csütörtök

Kopogtatnak a vírusok 2.


Nem látszik csillapodni a kora őszi hurut minálunk...
A vírusgazda én vagyok(voltam),tőlem kapta el mindenki és a legbetegebb is én vagyok.
Az elmúlt éjszaka csúcsosodott ki azt hiszem a legjobban a kórság,mert az alvással eltöltött idő
max 1 órában határozható meg.A koboldok is betegek,ők nagy nehezen el tudtak aludni,de sok ideig tartott náluk is a köhögés miatt.Na de amikor én felmentem,hogy aludni térjek!
Haaah!Csúnyán mellé nyúltam....
Ugyanis ahogy vízszintbe kerültem,égtelen köhögés roham tört rám,ami hosszú percekig eltartott.Miután csillapodott,és azt gondoltam,megpróbálkozunk újra aludni,kezdtük az egészet elölről.Kb olyan köhögésrohamok ezek,akár egy idült alkoholista,elég ijesztő,már-már attól tartottam felszakad a torkom.Próbáltam én mindent,de semmi nem jön be sajnos.
Szobáról szobára jártam be a házat,mert senkit nem akartam felkelteni,ezért vándoroltam egyrte távolabb.De mivel,a koboldok is betegek,egész éjjel járkáltam,hogy nem e lázasak,stb.
Kész káosz van minálunk.Mostmár tovább állhatna ez a kórság,mert 1 hete itt lakik.
Ma minden esetre megpróbálom a vöröshagymahéj teát,mert már nincs jobb ötletem,és nem ülhetek úgy autóba reggel,hogy előtte 1 órát sikerült aluklálnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése