2011. november 8., kedd

Delfines kaland 3D...



Hétvégén a szünet lezárásaként moziztunk egyet  csapatostul.
Az én vélemény az,hogy gyönyörű film.Egyszerre szívmelengető,torokszorító,szép,vicces és látványos.
Egyszóval nekünk nagyon tetszett.Csak nagy ritkán érzem azt egy filmnél,hogy amikor vonul ki a tömeg a teremből,én még maradnék,és megnézném még egyszer.És most ezt éreztem.Kis csajaimmal úgy indultam el,hogy alapból biztos tetszeni fog,mert imádjuk az állatokat,de picit tartottam attól,hogy talán túl szomorkás lesz.De újabb érzést adhattam át nekik általa,ez pedig az összetartozás,az önzetlen szeretet...
Az egyedüli negatív élményem a filmmel kapcsolatban talán annyi,hogy nem kellett volna 3 D-ben megcsinálni,nem volt igazán értelme,mert csak pár filmkocka erejéig élvezhető,amíg a tenger alatti felvételeket nézzük.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése