2011. november 25., péntek

Lúdbőrözöm...


Fél füllel hallottam valamelyik nap a rádióban ezt az új Zorán dalt...és csak arra kaptam fel a fejemet,hogy "a mamák nem mennek el".
Rákerestem,és megmutattam a kislányaimnak....olyan,mintha az Ő szavaik lennének a nagyijukhoz...aki nemrég ment el...
Ezt a bejegyzést most helyettük gépelem..

Szerintem gyönyörű...nem bírom könnyek nélkül meghallgatni..

Ballada a mamákról...

Az ablakszárny csapkod a szélben,makacsul szállni akar..
A szobában december borzong,s Te nem jössz,hogy betakarj.
Az írógép nem kattog éjjel,tíz oldal három forint..
S közben tudtam,ha hajnalig bírod,egy sportszeletet kaphatnék megint..
Én próbáltam jó lenni hidd el,az indigót nem dugtam el.
S Te becsaptál,becsaptál engem,azt hittem mindig leszel
A kalácson nincsenek díszek,s az íze sem lett ugyanaz..
A recepted olvastuk százszor.de lehet,hogy így nem igaz,az sem igaz..
Óvtál a haragtól mindig,az ember ha jó megbocsát..
Az unokád felnőttebb nálam,Ő azt hiszem hallgatna Rád..
Az ablakszárny verdes a szélben,az idővel így felesel..
S kattogva segít,hogy értsem,a mamák nem mennek el...a mamák nem mennek el!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése