2011. november 1., kedd

Töklámpásunk,ajtódíszünk és egyéb Halloweenes kézműveskedésünk...


Izgi volt az idei tökfaragás...mondhatni...
Történt ugyanis,hogy amikor elkezdtük még mindenki vidám volt és egészséges,aztán Timcsi az egész napos "zabálást" nem bírta tovább és a tökfaragás közben elfogyasztott tányér bableves valahogy meggondolta magát..
Elrontotta a gyomrát szegénykém,mert sok volt,és ahogy lenyelte az utolsó falatot nagyon rosszul lett.
Így le kellett állni az egésszel,csak késő éjszaka fejeztem be,és akkor sem olyanra sikerült,amilyenre szerettem volna.Valójában az idei lett a legbénább tökünk...de sebaj,a miénk és szeretjük!
Reggelre manónak sem volt kutya baja,és Ő is örült a lámpásnak..

Csináltunk még ajtódíszt is szép őszit,2 mini dísztökkel,falevelekkel..



Egy mécseses Halloween tál került az előszobába..



És előkerült gesztenye fiúcska,alma kislány,töklámpás kerámia...




Na és a legjobban sikerült!
Asztali koszorúnk,amit már az előbbi postban mutattam...


Nagyon nagyon szeretem az őszt,de erre csak most jöttem rá!
Eddig mindig csak morogtam,hogy hideg van,nyirkos az idő,köd,eső,korán sötétedik...
De észre kellett vennem,hogy csodálatos!
Nincs két egyforma színű levél,imádom rúgni az avart,érezni az illatát,az ősztől kaptam ajándékba az egyik manómat,hisz ő hozta nekem,imádok belebújni a puha köntösbe,gyertyát gyújtani,vagy füstölőt,garbót hordani,vagy sálakat,este összebújva tévézni és teát szürcsölgetni....egyszóval imádom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése