2010. július 24., szombat

Egy fantasztikus nap...







































Tikkasztó hőség,forró napsütés.Szerettem volna egy igazán csodás napot,ami emlékezetes,kalandos,izgalmakkal teli.Törtem hát a fejem,merre induljunk...
Aztán megszületett az ötlet....
A lányaim igazi" autós" gyerekek,autóval iskolába,különórára,bevásárolni,szülinapra,tehát mindenhová.A mai rohanós élet velejárója a maga előnyeivel és hátrányaival.De az nem lehet,hogy ne is ismerjék a tömegközlekedést!Elindultunk hát!Már úgy tíz perce ülhettünk a HÉV-en,amikor Timcsi megkérdezte,hány megállót megyünk még a villamossal?!Nos,jól döntöttem,hogy megismertetem velük...
Jókat derültem édes tudatlanságukon és jó érzés volt együtt rácsodálkozni a Világra.
Nem sokkal később már a hajóállomáson voltunk,hogy ezúttal a vízen folytassuk az utazást,jelen esetben Dömössel.
Iszonyú volt a forróság,mégis a szemükben jól tükröződött a kíváncsiság és az öröm.
Megcsodáltuk a nevezetes épületeket a partokon,és csak meséltem,meséltem.
Mígnem megérkeztünk úticélunk legvégső állomására a Margitszigetre.Ott aztán bebarangoltunk mindent.Megnéztük a kolostor romjait,a virágokat,a fákat,az állatokat,Margit sírját.
Aztán kitikkattunk.Nagyon.És a nap csúcspontjaként megérkeztünk a Palatinus strand bejáratához...
De ez már egy másik bejegyzés lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése