2010. december 21., kedd

Csingiling torta...



Megint nagy fába vágtam a fejszét...:)
Bár a hello Kitty-s után már-már belejöttem...
Timcsi elmaradt szülinapi partyját pótlandó,bulit rendeztünk és erre az alkalomra készítettem...
Ugyan olyan módszerrel készült...
Először megrajzoltam,sablont készítettem,majd jött a fondantból való kivágás,festés,díszítés...
Részletekbe nem bocsátkozom,mert azt itt megtaláljátok a fondant készítést,a tésztát,a krémet és minden mást..
Tehát:
Ez volt a sablonom...




Ezt helyeztem rá a kinyújtott fondantra és ez alapján vágtam ki..




Majd elkezdtem kiszínezni...ételfestékkel és ecsettel...
Volt,hogy barna színezőként kakaóport alkalmaztam...







Az előlap elkészülte után jöhetett a torta...







És az ámulat...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése