2010. augusztus 7., szombat

Az én kicsi hősöm...

Hogy mért is a férfiak az erősebbik nem?!
Talán,mert termetükből,alkatukból kifolyólag alkalmasabbak a megmérettetésekhez.
De lelki erőben semmi képpen.Esélyük sincs a nőket megközelíteni.
És hogy miért tűnődöm ezen?
Bogica végre átesett a régen tervezett szájsebészeti műtétjén.
Rég tervezett,mert 4 éve tudjuk már,hogy neki 4-el kevesebb fog jutott,mint az átlag embernek,ugyanis az 5-ös fogai hiányoznak,lent is,fent is.
De hová tűnhettek?Egyszerűen nem nőtt-gondoltuk-,de nem így lett.
Idő közben ugyanis meglettek.Igaz,kicsit másképp,máshol,máshogyan.
Nos hát,ők négyen együtt felvándoroltak a felső állkapocsba,és ők négyen együtt
ott éldegéltek,míg rájuk nem találtunk.Meg kellett szűntetni ezt a
társbérletet,magyarul,ki kellett műteni őket.
Anyai szívem már napokkal előtte nyugtalankodott,mert Bogi az ég Világon
szinte mindenre allergiás.És hát ide kellett egy elefántnak való érzéstelenítő.
Bogi bezzeg csak az miatt aggódott,hogy kiműtik a vámpírfogát,amire
oly büszke volt, így a Twilight őrület időszakában.
Megvolt...Három....Egy pisszenés nélkül,semmi sírás,gyávaság,de még csak nyöszörgés sem.
Rettenetesen feldagadt a feje,természetesen azonnal rátörtünk az orvosra,hogy ez normális reakció e,de ő csak mosolyogva nyugtatgatott,hogy igen.Így vártunk,hogy hasson és bemehessünk.Félrebiggyedt száj,dagadt fej,szülők aggódva,Bogi teljes nyugalom.
Bementünk.Mindenképp bent akartam lenni,és mivel beszélgetésbe elegyedtünk az orvossal,
és kiderült az én régi egészségügyi kötődésem,így végig asszisztáltam az egészet.
Láttam már csodákat,abszolut nem hat rám rémisztően a vér,de ha a gyerekedről van szó,az teljesen más.Konkrétan Bogi agyára mentem az örökös aggodalmammal.
Végül sikerült kiszedni a nem odavalókat.Hát mit mondjak,még az orvos is elájult,mert 3 eltévedt fog,plussz egy hatalmas fognak látszó képződmény került ki.
Négy varrattal fejeződött be a művelet.Az én kislányom pedig egy árva szót sem panaszkodott.
Olyam türelemmel viselte,hogy bármely felnőtt megirigyelhetné.
Nagyon büszke voltam rá!Rendben ment minden,pár nap múlva a varrat is kikerül és jöhet a fogszabályozás.Most egy kicsit fáj a tüsszentés,a nevetés és a fuvola is pihenget Bogival együtt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése