2011. augusztus 7., vasárnap

Az a bizonyos gesztenye torta...Róbertnek


Már olyan régen fel akarom tenni...
Még januárban készítettem egy fiatalembernek,akit akkor kincsemnek,szerelmemnek neveztem..
Nem kellett volna,ahogy ennyit dolgoznom ezzel a tortával sem kellett volna.Ma már nem tenném!
Életem legnehezebb tortája volt,és időigényes is,de végül gyönyörű lett,szerintem.
Nagyon megdolgoztatott!
És csak ezzel foglalkozzunk,hogy csodaszép,és ne azzal,hogy nem jutott el az üzenete annak,akinek kellett volna.
Nem jó helyre címeztem,annak,aki nem tudja értékelni,nem érdemelte meg.
Véletlenül találtam rá a neten...

Két kisebb méretű téglalap alakú tésztát sütöttem,amit csokiroládnak tekertem fel.
Ez kerül majd a torta belsejébe.


Még melegen ki kell venni a tepsiből,és konyharuhával feltekerni,hogy később ne törjön meg.


Sima egyszerű csokikrémmel megtöltjük.
És ilyen lesz..


Csinálunk egy egyszerű kerek csokis tortalapot is,amit majd megfelezünk.


Gesztenyekrémet készítünk..
És elkezdjük összeállítani..
Alulra a kerek tészta fele,amit megkenünk gesztenyekrémmel,amire ráhelyezzük a roládokat,majd újra gesztenyekrém,végül a tortalap másik fele.
Így:




Tetejét,oldalát tejszínhabban kell megkenni.

Díszítés:
Pici gesztenyeszíveket gyártunk.Megformázzuk,majd csokiba mártjuk a felét.Ez kerül majd a tetejére.
Az oldalára pedig nonfiguratív formákat készítünk olvasztott ét-,és fehércsokiból úgy,hogy egy celofánra kenjük a megolvasztott csokit,és amint megszáradt kerülhet is a tortára.






Igaz,hálából áprilisban az én szülinapomon szakítást és könnyeket kaptam ajándékba,de sebaj!
Ilyen az élet!
És a torta legalább szép lett...



1 megjegyzés:

  1. Csodaszép lett!
    És biztosan finom is!

    Ahogyan az elvágott szeletet megláttam, úgy értettem meg teljesen, milyen is lett, hogyan jön ki az a 2 tekercs.

    Látszik, hogy hatalmas munka volt!

    VálaszTörlés