2011. augusztus 22., hétfő

Megtisztelő...


Mostanában csupa megható dolgokat írok,de hát mit tegyek,ez van :)
Aki olvasgatta már a blogomat,talán ismerős neki,tavaly írtam egy kislányról,Larácskáról,aki szívátültetésen esett át,de sajnos nem sokkal ezután az új szív is feladta a harcot.Amikor a csöppség beteg lett,engem nagyon megérintett a történetük,szerettem volna tenni valamit,de sajnos nem nagyon tudtam segíteni.Ha csak azzal nem,hogy megkerestem az anyukáját,Évit,és néhány jó szóval mellé álltam,talán lelkileg támogathattam,hogy tartson ki.Sokan tettek így,egy egész ország szorított nekik..
Évi olyan fiatal,és ember feletti szeretettel ápolta,vigyázta az Ő kicsi lánykáját....egyedül...
Az a típus,aki igazi ANYÁNAK született,és csodálatra méltó,amit végig csinált.Azt hiszem,minden ember fejet hajthat előtte...
Annyira hiszem,és bízom benne,hogy jóra fordul az élete..
Neki muszáj édesanyának lennie!
Nos,a napokban bejelölt engem ismerősként egy közösségi oldalon,és ez annyira jól esett!
Talán mégis adhattam valamit..
Ha csak annyit,hogy abban az egy percben nem érezte magát egyedül,és neki vághattak a következő percnek a túlélésért,akkor már boldog vagyok..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése