2011. augusztus 11., csütörtök

Könyvtár....


Nem tudom,rajtam kívül van e még ember,aki könyvtárba jár,de én bírom!
Varázsa van!Ahogy keresel,kutatsz,és rálelsz..
Az az a hely,ahol piszokul megy az idő,és észre sem veszed.
Az új könyvnek is más az illata,és a könyvtári könyvnek is.
Ezek olyan élők,annyi kéz tarthatta már!
Ki volt,aki előttem olvasta?Öreg,fiatal,férfi,nő?
Szomorú volt,vagy mosolygós?
Ugyan úgy értelmezte,ahogy én?Vagy neki mást mondott?
Találhatsz aláhúzást,ott felejtett könyvjelzőket (már mindkettővel találkoztam).
És most elmerengtem ezen...
Olyan jó lenne,ha az internetes világ nem pusztítaná ki teljesen.
Mert persze az is kell,de ez azért olyan fenséges,és egészen más...


2 megjegyzés:

  1. Szeretem én is a könyvtárakat, de nem is járok mióta megszülettek a lányaim.
    Szerintem a szülőknek kellene elültetni a gyerekekben a könyvtár iránti szeretetet és tiszteletet. Minden érték csak így vihető tovább.
    Legalábbis törekedni kell rá szerintem.

    VálaszTörlés
  2. Én a csajszikkal járok,ők is nagyon szeretik.Csak a szülőn múlik,hogy a gyereke megszereti e a könyveket és az olvasást.Mi pl. baba koruk óta minden este meséztünk nekik,de ez sok családban nincs így sajnos.

    VálaszTörlés