2011. augusztus 26., péntek

Hupikék törpikék 3D......






Már hetekkel ezelőtt beígértem a gyerekeknek,és nagyon várták már..
Barátainkkal készültünk,de egyikük lebetegedett,másikukat behívták dolgozni szabadságról.
Így plusz egy gyerkőccel neki vágtam.
Délelőtt gyorsan beszereztük Bogi tankönyveit a gimnáziumban,itt a nyomtató romlott el....vártunk..
A bejutás a városba rémálom volt,végig 40 fokot mutattak a hőmérők,az,hogy a kocsiban mennyi lehetett,csak az ég tudja...
Ott már szuper volt a klimatizált plázában!
Miután beszereztük a nasit (természetesen hupis kukorica és üdítő),beültünk a nézőtérre,és vártunk.....vártunk....vártunk....de a film sehol,de még csak a reklám sem.Halk zene szólt...
Természetesen nekem is kellett Törpillás cucc,belehaltam volna,ha nem kapok :D :D :D
Mi több,jobban örültem,mint a gyerekek :D


Hónapokkal ezelőtt ugyan ebben a moziban egyszer előfordult velünk,hogy a film kezdete után 5 perccel,félbe szakadt az egész,és nem is tudták újra kezdeni,így vissza kaptuk a jegy árát...
Így most sem voltak jók  megérzéseim...
Végül negyed óra után nem bírtam tovább,kimentem szólni,háááát a gépész elfelejtette elindítani,bocs :D
Ha tovább várunk,tán még most is ott ülünk :)
A kezdeti nehézségek után,fergeteges volt a film!!!
Ajánlom mindenkinek,nekünk nagyon tetszett!
Sokszor előfordul meséknél,hogy többször órát,telefont nézek,mert elunom,de ezt végig röhögtem,és észre sem vettem,elröpült az idő.
Nagyon nagyon édes,és jók a poénok is,a 3 D is pokolian jól meg van csinálva,egyszóval szenzációs!





Egyszerűen imádtuk! :D






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése