2010. október 28., csütörtök

Éjszaka felsírt az "unokám"!


Roppant kedves történet....
Egyik éjszaka történt meg velünk..
Édesdeden aludtunk bebújva a meleg bundi odúba,amikor úgy hajnal négy körül kómából ébredtem
először én.Pont azon fázisából az álmomnak,amikor a legmélyebben alszol...
Nyekergés?Sírás?Nyávogás?Köhögés?Miiiiii ez?
Elindultam a hang irányába.Az "anyuka" nem kelt fel,tőle aztán....
Hááát a baba!Kisleányom babája életre kelt vagy mi.De lehet,hogy csak az elemek bolondultak meg,
minden esetre,felkaptam és próbáltam elhallgattatni.De nem ment...
Ekkorra már odaért Bogi is,Ő is felébredt, "anyuka" viszont rezzenéstelenül szundított...
-Az elemeket anya!-próbált segíteni Bogi.
Na,de csillagcsavarhúzó kellene!Az éjszaka közepén menjek és kutassak a garázsba?!
Hááát persze!Naná,hogy megint a legegyszerűbb megoldás nem volt kézenfekvő...
BE KELL ADNI A CUMIJÁT!.....
Megtörtént,csend lett...
Reggel aztán meséltem "anyukának",hogy jó lenne,ha gondosabb mamija lenne ennek a babának,mert én még nagyon nem szeretném "nagymamai" teendőimet gyakorolni,úgy legalább még 80 évig....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése