2010. október 31., vasárnap

Halloween tök 2...




És íme Ő!!
Az idei tökünk...a 2010-es modell..
2 óra összmunka,némi fantázia és megszületett...
Szerintünk jobb lett,mint a tavalyi.
Kedves,vicces,szép és mutatós..
Nagyon sokat számít 1 év,a lányok sokkal ügyesebbek voltak,már több dolgot
rájuk lehetett bízni,és nagyon élvezték..
Örülök,hogy a tavaly elkezdett "töklámpás készítése Halloweenre" immár hagyománnyá nőtte ki magát.
Szeretjük és ez is olyan dolog,ami közel hoz,családias és meleg...
Így érkezett..
Muszáj voltam bekötni a biztonsági övét,mert legurult..
A nap pedig nagyon sütött,kérte a napszemüveget..




Ugyan úgy körberajzoltam tollal,mint tavaly cikk-cakk alakban a tetejét..
Majd sniccerrel óvatosan körbevágtam,többször egymás után,majd
megpróbáltam kinyomni...




Szépen ki tudtam szedni,de most jött az aprólékos munka,a magvak és szőrök eltávolítása.
Időigényes,de összefogtunk,így nem volt olyan vészes..










Timcsi még az asztalra is felmászott,annyira belemerült a munkába.
Nagyon dolgozott...
Teljesen üresre kell kapargatni,vájni..




Ezután sablonnal berajzoltam a szemeket,orrot ás a cikk-cakk szájat...
És ezeket is kivágtam...




Jó móka volt,és szép lett,megérte ..
A teraszon nagyon jól mutatott sötétedés után..
Fantasztikus látvány fogadja a hozzánk este felé érkezőket..




Nagyon megszerettük ezt a kis kópét,reméljük kint a hidegben tovább el fog állni és sokáig megmarad!

És hogy semmi ne vesszen kárba...


A tökmagot meg lehet pirítani!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése