2010. október 4., hétfő

Egy sima...egy fordított..

E

Volt nekem egy pótmamim.Egy 3. nagymamám,aki talán a legmamisabb volt mind közül...
6 éves koromban csatlakozott a családunkhoz,amolyan babysitter,garde dame módjára.
A szomszédságban lakott és Ő vigyázott rám,ha a szüleim dolgoztak.
Háááát,akkor még nem tudtam,hogy mennyi mindent tanultam tőle....
Kötni,horgolni,hímezni....
Mit érdekelt akkor....hiszen nem volt valami divatos.
De Ő hajthatatlan volt,elhatározta,hogy megtanít.
Elgörbült kötőtűk,hiszti,földhöz csapkodás...de nyertünk!
Most ugyanis olyan tudás van a kezemben,amit csak kevesen mondhatnak el magukról.
Legelőször akkor éreztem meg  a csodát a kezemben,amikor a lányokat vártam,illetve amikor babák voltak.
A legújabb divat szerint öltöztethettem őket,anélkül,hogy becsődöltünk volna anyagilag.
Fillérekből olyan gyönyörű  és finom holmikat készítettem,hogy nem egyszer állítottak meg az utcán idegen emberek,azután érdeklődve,hogy hol szereztem be?!



Ennél  az összeállításnál még macifüleket is gyártottam a macis pulcsihoz....

Mostanában pedig csajos dolgokat rendelnek tőlem a lányaim.A pulcsik,sapik mellett a trendhez igazodva ipari mennyiségben készítem a lábmelegítőket szűk gatyákhoz minden féle tarka-barka színekben.
És mivel imádom a kreatív dolgokat,élvezem is.Amikor készül azt is,és amikor le akarják venni a lányokról  azt is....
Ezt sem nézik ki belőlem sokan....pedig ez is én vagyok!
Íme néhány a sok közül...








Hála Istennek,az idei ősz-tél legnagyobb durranása a kötött lesz....
Nem fogok unatkozni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése