2010. október 28., csütörtök

Gesztenyés-csokis muffin





Roppant egyszerű és nagyon finom csemege!És most igazán itt van az ideje!
Hozzávalók:
-10-15 dkg gesztenyemassza
-rum
-2 tojás
-csipet sütőpor
-5-7 dkg cukor
-5-7 dkg liszt
-10 dkg olvasztott étcsoki
-csipet só
-3 ek.olaj
-2 ek.baracklekvár

Elkészítése:
Gesztenyemasszát összetörjük,hozzáadjuk a 2 tojássárgát,cukrot,rumot,olajat,lekvárt.A tojásfehérjét kemény habbá verjük pici sóval.Majd a kettőt elegyítjük és végül hozzáadjuk az olvasztott csokit.Én pici csokidarabokat is törtem bele.




Muffin sütőt papírral kibéleljük,sütőt előmelegítjük.Én légkeverésesbe sütöttem kb. 165 fokon jó 40 percig.





Ha megsült és kihűlt,a tetejére lehet szórni(vétek ha nem) fahéjat és én tettem egy-egy kiskanál baracklekvárt.


Ínycsiklandozó és pikáns,ezt még Makkmarci is megirigyelné!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése