2010. október 7., csütörtök

Valóban a rokonom...



Szóval,már 2 éve,nagycsoportban kiszűrték Timcsit az oviban,hogy valószínűleg szemüvegre lesz szüksége.
Aztán annak rendje és módja szerint el is mentünk a szemészetre,ahol meg is nézték és tökéletesnek találták? a látását.Brrrrr!!!Csakhogy,Ő azóta is panaszkodott,hogy nem lát jól ha hátrébb ülteti a tanító néni....
Tegnap újra megnézték...
Azt csak mellékesen jegyzem meg,hogy két és fél óra várakozás után jutottunk be,majd vizsgálat,pupilla tágítás(rémes),majd újabb vizsgálat következett.És döbbenet,de az egyik szeme -0,35 a másik -0,75!
Gondolom én,naívan,hogy már 2 éve se stimmelt valami,azért szűrték ki az oviban,de akkor milyen orvos az,aki nem veszi ezt észre?!Hiszen valószínűleg már két éve szemüveget kellene viselnie.....
Felháborító!
Szóval,a rokonom...merthogy én is rövidlátó vagyok és van szemüvegem is.Amit vezetéshez,tv nézéshez,mozihoz,színházhoz viselek.Ugyanígy lesz Ő is ezzel,kiegészítve az iskolával,ott hordania kell,de itthon pl. csak tv-hez,tehát nem egész nap.Ez nem von le az árból,ami ugyanis borsos.Nagyon!
Voltunk próbálgatni.És természetesen,hogy lehessen felárat rászámolni,létezik már Hello Kittys(amit kinézett),Hannah Montana-s és amit akar...
Még nem döntöttünk...





Az jó,hogy nem kell állandóan viselnie.
Az is,hogy öltöztet és akkora választék van,hogy győzzük...
Az is,hogy örül,mert ezzel is rám hasonlíthat.

Csak hát én már tudom a hátrányait is...
Engem egy évtized múltán is idegesít.
Drága,nagyon kell rá vigyázni(én nem tudok,félek Ő sem),karcolódik,törik,stb.
Napszemüveg mizéria,az örökös gond.Ugyanis a rövidlátók iszonyú fényérzékenyek is egyben és a kettő együtt nem annyira megy,a színezett üveg meg csúnya(szerintem).Meg napszemüveg mániás vagyok,tekintettel a divat mániámra.Hóban,napsütésben vezetni pl. egy rémálom nekünk.
Rögtön adódik a kontaktlencse,amit imádok,de az én elkényeztetett szemem csakis a napi lencsét bírja,ami természetesen a legdrágább és hamar elfogy.A havitól hamar vámpírrá alakultam át,már ami a szemem vörösségét illeti,ezért az nem vált be,többen felsikítottak körülöttem,főleg amikor klímás helyiségben tartózkodtam.
Nos,hááát,Ő ezeket még nem tudja,de tapasztalni fogja sajnos.
De örökölte tőlem sajnos ezt a problémát és ezt orvosolni kell mihamarább.
Még a cilinder is ugyanaz.Hiába az én lányom,most már tuti!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése