2010. október 30., szombat

Halloween tök...


Én sem vagyok híve a nyugati világ majmolásának,de kivételesen ez az ünnep tetszik,mert aranyos,a gyerekeknek örömet lehet szerezni a töklámpással,csokigyűjtögetéssel...




Az idei még nem készült el,holnap fogjuk kifaragni,de gondoltam hátha valakinek segítséget ad ha tervezi,de nem tudja,hogy álljon neki.

Elöljáróban,ezt fogjuk holnap kifaragni,Ő a 2010-es modell és így érkezett

Tavaly vetemedtünk először arra,hogy legyen egy saját TÖKÜNK.
Úgy féltem,hogy nem sikerül,de a végén szerintem igazán fantasztikus lett és mécsessel a hasában különösen mutatós.
Először is tollal berajzoltam,hogy akarom majd kivágni.Többféle mintát lehet rárajzolni,mindenkinek a fantáziájára van bízva.
A tetejét a legjobb cikk-cakkban kivágni,nagyon óvatosan,én sniccerrel csináltam.



Ezután ki kell magozni.Kivájni teljesen az üregét és a magvakat eltávolítani.






A legvégén következhet a szeme,orra,szája.Mi tavaly orrot nem csináltunk neki.A szájába viszont még fogak is kerültek.


A faragás végeztével tehetjük bele a mécsest.Este nagyon látványos és a gyerekek oda vannak érte..
A miénk inkább mókás arcot kapott,mint ijesztőt.
Nem tudom idén,vagyis holnap milyen ábrázatot fogunk neki kitalálni,de biztosan aranyos lesz..



A végére egy jó tanács!
Egyetlen szomorú élményünk " tökünkkel" kapcsolatban,hogy nem bírja szobahőmérsékleten.Mi büszkén kitettük a pultra és szegény 2 nap múlva folyni kezdett.Így azt javaslom,inkább tegyük ki szabadba,hogy tovább csodálhassuk.Mi a teraszra fogjuk tenni a mostanit.
Egyébként nem kell hozzá kivételes tehetség,kezdők is bátran nekiállhatnak...
Sok sikert!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése